Mnogo ga je teško izgraditi, a suviše lako razrušiti.  Poverenje mora  biti obostrano. Zaposleni moraju da veruju menadžmentu da donosi  ispravne odluke, dok rukovodioci ukoliko nemaju poverenja u zaposlene  previše će energije trošiti kontrolišući ih i samim tim će svim biti  samo gore. 
Ono je najbitniji faktor kada se zapošljava osoba preko preporuke. Vi  praktično verujete osobi koja preporučuje da će osoba koja dolazi kod  vas adekvatno odgovoriti zahtevima.
U ovom trenutku kada bih ja zapošljavao uvek bih koristio preporuke i  ljude koje poznajem, da bih dobio najboljeg timskog igrača. Veoma mi je  važno da ja mogu da se uzdam u osobu da će svaki put na odgovarajući  način izvršiti svoj zadatak, a ukoliko nešto slučajno krene po lošem, da  će mi reći to otvoreno, a ne da će pokušati da zataška stvari. Greške u  poslovanju su normalna stvar i verujem da svako mora da ih povremeno  pravi. Bitno je da se one ne ponavljaju i da se iz njih izvaliči pouka.  Ukoliko Bi mi zaposleni prećutao bitne informacije, to bi mi mnogo više  smetalo nego da mi otvoreno kaže da je zbog toga i toga došlo do  negativnih posledica.
Atmosfera u kojoj se otvorenost ceni nije baš česta pojava u  poslovnom svetu, stoga mislim da su srećne kompanije koje su uspele da  je stvore u svojim timovima.
Mislite o tome kada sledeći put budete zapošljavali ljude, jer  poverenje vaših ljudi, timski duh koji su oni gradili, atmosferu, možete  previše lako da srušite dovođenjem pogrešne osobe.
Da li zaista mislite da je jedan vrstan stručnjak vredan  kompromitovanja svega onoga što se u vašoj firmi godinama gradilo? Da li  je znanje jedino bitno?
Na temu poverenja se može još mnogo toga reći i unapred se radujem  vašim komentarima i diskusiji koja će se razviti
By Prokka
 
No comments:
Post a Comment